tisdag 7 juni 2011

Tålamod!

Jag är en människa som har grymt dåligt tålamod - jag vill att saker och ting ska hända NYSS.
Planering är viktigt när det gäller allt men för den sakens skull är jag inget kontrollfreak men jag
gillar att ha koll på saker och ting, jag vill veta vad som komma skall.

Just nu tycker jag att viktnedgången går FÖR långsamt. Igår var det vägdag och vågen visade
på ett ynka -0,2 kg. Alldeles för lite tycker jag - jag hade hoppats på mer!
Sen är jag ganska knäpp - jag vet ju att det går upp och ner, förra veckan blev det ju ett helt
kilo ner på vågen, vilket är mycket men jag är inte nöjd ändå - jag vill gå ner mer, snabbt.
Jag hoppas på att ha gått ner i alla fall 6,4 kg till innan september men som det känns nu och
i den takt det går så känns det omöjligt ... eller inte omöjligt kanske men segt!!

Nåja - idag är jag ledig så jag ska ta en lång härlig powerwalk. Det är så skönt och avslappnande
att dra på musik och bara ut och gå ...! :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar