måndag 13 juni 2011

Jämförelse - vikt

Idag är det måndag vilket innebär vägning och den här veckan blev det ett stort minus.
Hela 1,3 kg är borta sen förra måndagen! Jag har totalt gått ner 21,9 kg nu och jag
börjar nog fatta det mer och mer -det är verkligen skitmånga kilon som jag blivit av med!









Lilltjejen väger 15,2 kg



Stortjejen väger 25,3 kg















Jag har gått ner hela våran yngsta dotters vikt och snart har jag blivit av med hela våran stora tjejs vikt.
För att fatta hur mycket jag verkligen har gått ner vägde jag flickorna igår- och så bar jag dem.
Lilltjejen går bra att bära en stund, men det blir ju tungt i slutändan och stortjejen är tung att bära överhuvudtaget. Helt sjukt att jag har haft så mycket vikt på min kropp!!


.. och jag är fortfarande övertygad om att man INTE går upp i vikt av att sluta röka utan för att man i stället för att röka äter en massa skit som gör att man går upp i vikt - trots att det står annat på sluta-röka-sidor!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar