torsdag 2 juni 2011

Bilder

Jag har fått många frågor om jag inte kan lägga ut lite före och efterbilder, så här kommer dem:


För ca 20 kilo sen såg jag ut så här:











































Och efter 20 kilo ser jag ut så här (och då är det ändå många kilo kvar!!)


























Jag hatar mina armar, och nu ser ni varför - jag hatar att visa dem!




































På den här bilden är det ca - 16 kg.














- 20 kg.



















Är inte skitnöjd över att lägga ut bilder - men jag gör ju det för att ni (och kanske jag själv) ska se skillnaden. Jag SER ju att det är skillnad, men jag har nog inte riktigt fattat det ännu ...

Nåja. Det blir väl bättre när skallen fattat att jag gjort mig av med 20 kg :)

Idag blev det en PowerWalk på nästan 7 km. Skönt o svettigt :)

1 kommentar: