måndag 18 juli 2011

På G igen!

Två veckor med små minus = en totalt uppgång på 0,5 kg.
Sen en vecka med ett ynka minus på 0,3 kg men nu ni verkar
det har släppt för den här veckans minus blev hela -1,2 kg!!
Känns så jäkla skönt med ett stort minus efter ett par med lite
fjuttiga resultat. Totalt är det 23,1 kg som är borta nu och det
är "bara" 3,8 kg som ska bort för att jag ska nå mitt nästa delmål
innan den 18 september, dvs om exakt två månader - då äker
jag och min man till Thailand! :) 10,8 kg kvar till s l u t målet! :)

Jag var in på bodystore.com och shoppade lite förra veckan,
bland annat köpte jag mandelmjöl, hasselnötsmjöl, ekologiskt
osaltat jordnötssmör och shirataki nudlar.

Har hittat ett recept på kanske världens lättaste och snabbaste
mandelbröd:

1 ägg
1 dl mandelmjöl
25 g smält smör
en nypa salt

Blanda ihop allt, ha ut på en tallrik, in i micron på full effekt 2 minuter.
KLART! På med smör och ost och njut!

1 kommentar:

  1. Jösses vad duktig du är!! Snart har du bara ensiffrigt kvar att gå ner också, måste kännas extra skönt.
    Toppen att ha en Thailandsresa som sporre för viktnedgången, jag är bara liiiiite avundsjuk ;-)

    SvaraRadera