tisdag 25 september 2012

Lägesrapport!


Jag nystartade med LCHF den 21 augusti i år, vilket innebär att jag kört i dryga månaden nu.
Har inte fuskat en enda gång och viktminskningen går BRA.

Vecka 1: - 4,3 kg
Vecka 2: - 2,2 kg
Vecka 3: - 1,5 kg
Vecka 4: - 0,8 kg
Vecka 5: + 0,3 kg < -- dagens vägning.

Anledningen till vitökningen beror på att jag i helgen var i goda vänners lag och åt
både mörk choklad och nötter, helt korrekt, men en hel del för mycket.
Jag fick sota för det genom att jag kände mig uppsvullen och illamående i måndags,
och plusset med såklart. Men det gör inget, nästa vecka är jag back on track med
minus igen!

Jag mår hur bra som helst utan en massa onödiga kolhydrater. Är piggare och
magen är betydligt bättre. Jag älskar LCHF.


Ciao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar